Способи оплати:
- Післяплата (накладений платіж по мінімальній передоплаті за доставку)
- Онлайн-оплата банківською картою через електронну платіжну систему Portmone (+ комісія платіжної системи 2% від вартості товару)
- «Оплата частинами» від ПриватБанку (до 3-х місяців + комісія платіжної системи 3% від вартості товару)
- Оплата карткою через POS-термінал (при самовивозі + комісія 2% від вартості товару)
- Оплата на розрахунковий рахунок ФОП через онлайн-банкінг (без комісії)
- Готівкою (при самовивозі)
Способи доставки:
- Самовивіз з міста Київ з магазину "CORE Store" (безкоштовно):
Після оформлення замовлення, наш менеджер уточнить наявність та зручний для Вас час отримання товару.
- Доставка по Україні здійснюється кур'єрською службою Нова Пошта (по мінімальній передплаті за доставку):
- У відділення (по тарифам перевізника)
- Кур'єром Нової Пошти на Вашу адресу (по тарифам перевізника)
Відправка замовлень:
Замовлення, розміщені в робочі дні до 18:00, будуть відправлені до вас в той же день. Замовлення, розміщені в робочі дні після 18:00, будуть відправлені до вас наступного дня. Відправка буде здійснена протягом 1-2 робочіх днів після оплати. Після відвантаження вашого товару ви отримаєте SMS-повідомлення з товарно-транспортною накладною (ТТН). Терміни доставки до відділення або кур'єром компанії «Нова Пошта» 1 - 3 дні.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта», перейшовши за посиланням у SMS.
Вартість доставки до будь-якої адреси та відділення «Нової Пошти» — від 100 грн (за тарифами перевізника).
Також крім вартості доставки вам необхідно буде сплатити компанії "Нова Пошта" комісію за переказ післяплати 20 грн + 2% від суми переказу.
ВАЖЛИВО! Усі відправлені товари перевіряються та страхуються на повну вартість. При отриманні посилки вам необхідно перевірити техніку у відділенні компанії "Нова пошта" у присутності представника компанії. У разі неповного комплекту недостачі товару необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлено серйозні механічні пошкодження, вам необхідно відмовитися від посилки або пред'явити претензії компанії "Нова пошта". У цьому випадку "Нова пошта" вам компенсує завдану шкоду, якщо вона була завдана з її вини.
Купуючи в нашому магазині техніку, Ви автоматично погоджуєтеся з усіма вище зазначеними умовами.